تکنیک های سئوی خارجی
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


offpage seo که offpage off page سئو هم نامیده می شود، یک تاکتیک کار کشته seo میباشد که نقش مهمی در جايگاه بندی تارنما در گوگل داراست. در‌صورتی‌که میخواهید عموم راجع به مارک و سرویس ها شما کلام نمایند، می بایست از وبسایت خویش بالاتر بروید. در این مکان، در بهینه سازی روز اینجانب قصد دارم به جزئیات offpage seo بپردازم، و به شما امداد کنم تا تصور بهتری از آن اخذ نمایید و اینکه چرا offpage seo و کار های مرتبط با آن برای بازاریابی آنلاین بسیار حیاتی میباشد.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

پیشاپیش موردنیاز میباشد خاطر بگیرید: که به چه شکل حصول و شغل های حریف را در حاصل جستجوی Google از در بین ببرید و منجر پرورش فروش خویش در فضای دیجیتالی گردید.

پخش‌کننده صوت
پادکست سئوی خارجی
Change Playback Rate1x
Skip Backward
Play Pause
Jump Forward
Share This Episode
00:00
20:59
سئو خارجی یا این که آف پیج Off page بهینه سازی چیست؟
سئوی آف پیج یک اصطلاح دانش آموز برای اقدامات غیرمستقیم مربوط به سئو میباشد که با غرض تقویت وبسایت در کانال و سوا تارنما نام برده اعمال می‌گردد. برخلاف تصور رایج، seo فارغ ورقه اساسی خیس از استحصال به لینک و پیوند میباشد. تکنیک های مختلفی وجود داراست که میتواند برای برد تجارت آنلاین شما در رقابت مصرف شود.

سئو خارجی قادر است سال ها دوام بیاورد و جايگاه دامنه وب سایت شما‌را در لحاظ گوگل و دیگر موتورهای کاوش ارتقا دهد. اکثری از کارشناسان seo فرنگی را حتی اصلی خیس از seo داخلی میدانند.

چرا offpage seo اساسی میباشد؟
گوگل از بیش تر از دویست ادله برای جايگاه بندی وب سایت ها به کارگیری می کنه. براین اساس سکو بندی صرفا مبتنی بر محتوا دشواره. اینجاست که سئوی آف پیج مطرح میشود. زمانی که نظرها بقیه افراد درباره‌ی شما و وبسایت شما به Google گفته میگردد، گوگل انتخاب می نماید که چقدر از محتوای شما برای یوزرها مرتبط بوده میباشد. به همین عامل میباشد که اخذ پیوند از تارنما های کیفیت بالا اصلی است. در حالی که الگوریتم های کاوش و دست اندرکاران سکو بندی دائما در اکنون تغییر و تحول میباشند.

اجماع همگانی در جامعه seo این میباشد که:

رابطه، قابلیت و امکان اعتقادوباور و اقتداری که offpage اثر گذار به یک سایت میدهد، هنوز نقش مهمی در توان جايگاه بندی ورقه دارااست. در حالی که ما از الگوریتم جامعی که گوگل برای سکو بندی محتوا استعمال می نماید، اطلاعی نداریم. داده های نتیجه ها از رسیدگی عامل ها جايگاه بندی موتورهای کاوش نماد می‌دهد که دست اندرکاران مربوط به offpage seo احتمالاً بیشتراز 50 درصد وزن دلیل درجه بندی را حمل می نمایند.

تفاوت سئوی داخلی و فرنگی چیست؟
بین دست اندرکاران جايگاه بندی آیتم به کارگیری برای تحلیل تارنما ها، مرسوم ترین اصطلاحات نام برده عبارتند از seo داخلی، سئو خارجی و seo فنی. هرکدام از این سه برهان را پژوهش میکنم:

سئوی داخلی به استراتژی های سئو که مستقیماً در سایت به کار گیری می‌شود اشاره داراست.

محتوای با صرفه تارنما به ربات های موتورهای کاوش که تارنما ها را 24 ساعته کپی می نمایند یاری می نماید تا بفهمند محتوای وبسایت شما برای یوزرها چقدر موثر میباشد و آن را با سایت های حریف مقایسه می نمایند. seo تارنما شما سئو داخلی نامیده می‌گردد و مواقعی مانند ساختار وبسایت، seo محتوا و سرعت را مشتمل بر میشود. محتوای متنی، عکس ها، متاتگ ها، پیوند ها کلیه اینها درین گروه قرار می‌گیرند.

سئوی آف پیج تک تک عمل های بهینه سازی را که در سوا محدوده تارنما جاری ساختن میشود، پوشش میدهد. پیوند سازی سلطان سئو خارجی میباشد. همینطور شغل های متعددی وجود دارااست که میتوانید در تارنما ایفا دهید تا جايگاه بالاتری داشته باشد. مانند ارتباط ها همگانی عالی و دیرین، بازاریابی شبکه‌های‌عمومی، seo محلی و غیره. سئوی فارغ ورقه درباره همگی چیزهایی میباشد که مستقیماً در وبسایت شما رخداد نمی افتد.

به عبارت دیگر، فعالیت سئو آف پیج ساخت ترافیک در وب سایت شما و ساختن ظواهر تجارت شما مانند یک معامله حقیقی و واقعی میباشد. seo تکنیکال اکران و فهرست بندی وبسایت به وسیله الگوریتم های Google را بهبود میبخشد. این فعالیت دربرگیرنده بهبود سرعت، ساختار، انتخاب نشانی اینترنتی URL و مورد ها دیگر میباشد. کارایی برای تعیین در بین سئوی آف پیج، باطن برگه و فنی مانند گزینش برای ساختن بخش های گوناگون منزل میباشد:

اساس، دیوارها یا این که سقف. در اینجا هیچ انتخابی نیست زیرا به کلیه بخش ها نیاز داریم. در‌صورتی‌که می‌خواهید سکو موتورهای کاوش خویش را افزایش دهید، می بایست برای همگی آن‌ها سعی فرمایید، فارغ از پریدن!

چه مواقعی برای offpage seo از همگی عالی میباشد؟
یک تصور غلط رایج در میان مبتدیان seo این میباشد که عمل های مربوط به لینک و پیوند فقط مواقعی می‌باشند که التفات دارا هستند. در واقعیت، الگوریتم های گوگل به عامل ها زیادی برای جايگاه بندی محتوا دقت می نمایند. لینک و پیوند سازی قادر است شما‌را تنها تا یک حدی پیش برنده شود. شما می‌توانید از ابزارها و استراتژی های متنوع بهینه سازی به کار گیری نمایید تا وبسایت و اسم مارک شما‌را تقویت نماید. هنگام شغل بر روی سئو آف پیج خویش، بایستی مورد ها پایین را با تمرکز در حیث بگیرید:


توان دامنه Domain Authority
توان دامنه یا این که به عبارتی دامین آتوریتی معیاری برای ارائه نمای کلی از کوشش تارنما میباشد.

هنگام جاری ساختن عمل های سوا کاغذ، مدام بایستی مداقه این میزان را در لحاظ داشته باشید.

توان دامنه یا این که به آسانی DA، کارایی و چگونگی وبسایت را بررسی می نماید.

در صورتی‌که بک پیوند از یک تارنما با DA فراتر به یک تارنما با DA ذیل خیس صورت بپذیرد، به وبسایت با DA زیر یاری می نماید جايگاه بهتری دستیابی نماید و در SERP ها فراتر رود.

رابطه
اخذ لینک و پیوند از تارنما های با DA بالا یک مسیر میباشد.

با این اکنون، آنچه از التفات بیشتری شامل است این میباشد که‌این تارنما ها با سایتی که شما به آن لینک و پیوند می دهید مرتبط باشند.

ترافیک وبسایت
هنگام جاری ساختن عمل های فارغ شیت مانند ارسال فروم ها، آگهی وب لاگ نویسان و غیره، می بایست بفهمید که‌این وب سایت ها/اشخاص چقدر میتوانند برای شما ترافیک ساخت و ساز نمایند.

نوع پیوند
در اینجا دو نوع لینک و پیوند مهم وجود داراست که در ساخت لینک و پیوند یا این که عمل های تبلیغاتی نقش دارا‌هستند:

لینک و پیوند های فالو: این سبک از پیوند ها، پیوند های پیش خیالی می‌باشند که به ربات ها یا این که عنکبوت های گوگل اذن می‌دهد بها را به لینک و پیوند یا این که کاغذ اینترنت لینک و پیوند داده گردیده منتقل نمایند.

گوگل تعداد لینک و پیوند های فالو و معیار دامنه های جدا ای را که از آن‌ها اخذ میکنید مشاهده می نماید.

هرچه تعداد پیوند های صورت گرفته از منابع مختلف و مرتبط بیشتر باشد، قیمت بیشتری دارااست.

لینک و پیوند های نوفالو: این سبک پیوند بدین مفهوم میباشد که ربات ها یا این که عنکبوت های گوگل از اینگونه لینک و پیوند هایی تاسی نمیکنند.

آن ها هیچ ارزشی را به شیت ای که به آن پیوند داده گردیده منتقل نمیکنند.

لینک و پیوند های نوفالو هیچ تغییری در مرتبه بندی شما ساخت نمی نماید. آنان برای پرهیز از اسپم اینترنت معرفی شدند.

تکنیک های سئو خارجی
هم اکنون نگاهی به تحلیل لیست سئوی خارجی می اندازیم تا دریابیم که چه‌گونه آنها‌را به شایسته ترین نحو در نرم افزار بازاریابی خویش وارد کنیم:

 

بازاریابی از روش شبکه‌های‌مردمی
در حالی که شبکه های عمومی تأثیر بدون واسطه و فورا آشکاری بر بهینه سازی ندارند لینک و پیوند دادن در اینجا حقیقتا بی آلایش میباشد:

هرچه تارنما شما در بسترهای متفاوت شبکه های مردمی بیشتر بیان گردد، قرار تصاحب کردن شما خوب در معرض رویت کرد قرار می‌گیرید.

صورت بوک، توییتر و اینستاگرام کانال های روز می باشند که بسیار غالب و کارکشته شغل می نمایند.

این مطالب رو در بهینه سازی روز در ارتباط با این کانال ها از دست ندید:

تکنیک‌‌های بازاریابی در توئیتر

اصول محتوا نویسی برای شبکه های مردمی

یادگرفتن بازاریابی در کانال‌ های اجتماعی

فراگیری بازاریابی در یوتیوب

فراگیری بازاریابی در اینستاگرام

این شبکه‌های‌مردمی می‌دانند چه طور با عموم تعامل نمایند و وسایلی را برای الهام بخشیدن و تشویق آن ها آماده آورند.

برند ها و بازاریابان آنلاین از این لحظه به کار گیری کرده و درین بسترهای اجتماعی که شایسته ترین مسئله برای دفاع از مارک و تبلیغات آنهاست، حضور پیدا می نمایند.

اشتراک گذاری و لایک ترفندهای جادویی شبکه های عمومی میباشد که منجر رویش و پیشرفت بیزنس شما میشوند. سر به کار گیری با صرفه از کانال­ های اجتماعی رو بخونید.

هر فرصت که مطالب مرتبط، جدید و دیدنی را با جامعه یوزرها خویش به اشتراک میگذارید، مشترکین، هوا داران یا این که سرنخ های جدیدی را به دست می‌آورید.

هنگام کار در شبکه های مردمی به سه نکته اعتنا نمایید:

پاسخگو باشید: اشخاص در مواقع گوناگون درباره شما سخن خواهند کرد.

زمانی کسی از دوستان پیشنهاد یا این که برخورد می‌خواهد ویا زمانی که از مال شما ناراضی می‌باشند.

در هر شکل، حساس باشید و با اشخاص تحت تعامل فرمائید.

جانبداری مشتری می‌تواند در همگی شبکه ها، به طور آنلاین یا این که آفلاین، در ورقه امان شما یا این که در شبکه های شبکه‌های‌عمومی صورت بپذیرد.

با اشخاص گرانقدر دوست گردید: اکثری از رهبران فکری، تأثیرگذاران، متخصصان پر اسم و رسم و مدیران گروهی حرفه ای میتوانند به شما امداد نمایند تا درخصوص اسم مارک خویش از سه راه و روش تبلیغ نمائید.

روش اولیه، با به اشتراک گذاری مطالب خویش یا این که بیان اسم شما.

رویه دوم، با تعقیب کردن شما.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: